Pentru a anula un bilet online:
- Intrați în secțiunea "Biletul meu" – "Comenzile mele" – "Bilete de avion" – "Rezervare №" – "Redactarea comenzii" – "Rambursare bilet".
- Selectați pasagerul/biletul pe care doriți să-l anulați, indicați motivul.
- Atașați documentele solicitate, a căror listă apare după selectarea motivului restituirii.
- Dați clic pe "Transmite".
În termen de 72 de ore veți primi pe email informații cu privire la procesarea cererii dvs. Biletul va fi anulat numai după confirmarea de către dvs. a sumei calculate spre rambursare în secțiunea "Biletul Meu". Vă rugăm să rețineți,că pot fi percepute taxe în conformitate cu reglementările tarifare și politicile companiei aeriene, la fel, se va percepe o taxă de serviciu a agenției.
Vă rugăm să rețineți, că unele bilete nu sunt rambursabile. Citiți,
cum se verifică regulile tarifului, informații despre restricțiile și taxele pentru efectuarea modificărilor în bilet.
Citiți mai mult despre rambursare.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți