Pentru a anula un bilet online:
- Intrați în secțiunea "Biletul meu" – "Comenzile mele" – "Bilete de avion" – "Rezervare №" – "Redactarea comenzii" – "Rambursare bilet".
- Selectați pasagerul/biletul pe care doriți să-l anulați, indicați motivul.
- Atașați documentele solicitate, a căror listă apare după selectarea motivului restituirii.
- Dați clic pe "Transmite".
Biletul va fi anulat numai după confirmarea de către dvs. a sumei calculate spre rambursare în secțiunea "Biletul Meu". Vă rugăm să rețineți,că pot fi percepute taxe în conformitate cu reglementările tarifare și politicile companiei aeriene, la fel, se va percepe o taxă de serviciu a agenției.
Vă rugăm să rețineți, că unele bilete nu sunt rambursabile. Citiți,
cum se verifică regulile tarifului, informații despre restricțiile și taxele pentru efectuarea modificărilor în bilet.
Citiți mai mult despre rambursare.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți