Cum să creați o cerere de rambursare:
- Intrați în secțiunea "Biletul meu" - "Bilete de avion" - "Rezervare №" - "Redactarea comenzii " - "Rambursare bilet ".
- Completați cererea.
- Încărcați documentele necesare.
- Bifați "TRIMITE CEREREA".
Biletul va fi anulat numai după confirmarea condițiilor de rambursare între dvs. și compania aeriană, precum și achitarea taxei de serviciu (dacă este prevăzută la rambursare).
Scrisoarea cu condițiile de rambursare va fi expediată la adresa de e-mail specificată la înregistrare. Dacă rambursarea este posibilă numai după achitarea taxei de agenție pentru furnizarea serviciilor de consultanță, vă rugăm s-o achitați în termenul specificat în scrisoare. După expirarea termenului de achitare , trebuie să creați o nouă solicitare de rambursare.
Important! Dacă compania aeriană înregistrează neprezentarea la zbor, cererea dumneavoastră de rambursare poate fi respinsă chiar dacă aveți documentele relevante. Din acestă cauză, vă rugăm să ne transmiteți cererea cât mai curând posibil.Dacă la moment nu aveți posibilitatea să prezentați actele, vă rugăm să creați cererea de rambursare nu mai tîrziu decât trei ore până la ora decolării, indicată în programul de zbor. La crearea cererii în comentarii indicați ”Nu voi călători. Rog să anulați locurile. Documentele le voi prezenta mai târziu”.
Pentru rambursarea biletului vă pot fi solicitate documente suplimentare:
- la anularea sau reținerea zborului cu mai mult de 3 ore - împreună cu cererea de rambursare se expediază și confirmarea oficială de reținere / anulare a zborului, care pot fi obținute de la reprezentantul companiei aeriene în aeroport.
- în cazul refuzului eliberării vizei - împreună cu cererea de rambursare se expediază confirmarea refuzului pe formularul oficial al ambasadei/consulatului; copie a primei pagini a pașaportului; copie a paginii pașaportului cu ștampila de refuz. Cererea de rambursare integrală din cauza refuzului unei vize poate fi prezentată nu mai târziu de 72 ore înainte de primul zbor.
- în caz de boală / deces al pasagerului sau a rudei care trebuia să-l însoțească - împreună cu cererea de rambursare, se expediază documentele justificative ce atestă boala / decesul; gradul de rudenie. Cererea de rambursare poate fi prezentată nu mai târziu de 72 ore înainte de primul zbor.
- în cazul întârzierii sau neprezentării pasagerului la zbor (dacă locurile nu au fost anulate înainte de zbor de către compania aeriană sau de operator ul kissandfly.ro la solicitarea pasagerului) - despre faptul întârzierii sau absenței pasagerului la zbor, este necesar să se indice în motivul rambursării.
Vă atenționăm că prelucrarea cererii de rambursare care prevede acordul companiei aeriene și rambursarea mijloacelor bănești pot dura până la 3 luni.
Acordați o atenție deosebită faptului că anularea biletului se va efectua numai după acordul dvs. cu condițiile de rambursare și achitarea taxei de serviciu (în cazul în care este prevăzută).
Creând o cerere de rambursare în ziua achiziționării biletului, nu se va aplica penalitatea companiei aeriene. Rambursarea mijloacelor bănești va fi efectuată după confirmarea de către dvs. a sumei indicate și în conformitate cu decizia companiei aeriene.
În cazul în care compania aeriană nu confirmă posibilitatea unei rambursări fără penalități, puteți solicita o rambursare în conformitate cu regulile tarifare.
Taxa de serviciu pentru rambursare și marjele de plată nu sunt rambursabile.
Suma spre rambursare se va calcula la rata zilei în care a fost creată cererea pentru rambursare.
Documentele ce atestă refuzul involuntar la zbor în caz de boală:
- certificatul de la instituția medicală în original;
- certificatul din centrul medical al aeroportului în original;
- o copie a certificatului medical de concediu.
Cerințele pentru actele medicale, ce servesc ca baza pentru refuzul involuntar a pasagerului la zbor.
Cerințele pentru originalul certificatului medical emis de instituția medicală:
- Denumirea instituției care a eliberat certificatul, clar și citeț.
- Ștampila instituției care a eliberat documentul.
- Funcția și numele persoanei care a eliberat certificatul clar și citeț.
- Semnătura și sigiliul persoanei care a eliberat certificatul.
- Semnătura și sigiliul șefului departamentului sau medicului șef a instituției medicale.
- Data emiterii certificatului medical.
- Corespunderea datelor de boală menționate în document cu datele de zbor. În certificat trebuie sa fie menționat “nu se recomandă de a zbura în datele menționate”.
Cerințele pentru originalul certificatului de la centrul medical al aeroportului:
- Denumirea instituției care a eliberat certificatul, clar și citeț.
- Ștampila instituției care a eliberat documentul.
- Funcția și numele persoanei care a eliberat cetificatul, clar și citeț.
- Semnătura și sigiliul persoanei care a eliberat certificatul.
- Data emiterii certificatului medical.
- Corespunderea datelor de boală menționate în document cu datele de zbor.
Copia certificatului de concediu medical care confirmă refuzul involuntar la zbor trebuie să fie autentificată prin semnătura și ștampila reprezentantului autorizat al companiei aeriene la aeroport sau legalizată notarial.
Atenție! Vă rugăm să atașați copiile acestor documente la cererea de rambursare. Companiile aeriene nu iau în considerare cererile fără documente justificative.
La adresarea pasagerului către agenția kissandfly.ro pe teritoriul României, la documentul medical emis în afara teritoriului României trebuie să fie atașată traducerea în limba română sau engleză, autentificată de notar.
Vă rugăm să rețineți că cerințele față de documentele necesare pentru prelucrarea cererii de restituire sunt solicitate de către transportator, iar agenția are rolul de intermediar între transportator și pasager. Prin urmare, toate cerințele transportatorului vă vor fi comunicate de către Serviciul de asistență.
Faptele de prezentare a unor documente false sau contrafăcute, prezentate de pasageri pentru rambursarea biletelor, pot fi raportate la organele de drept a României pentru examinare privind posibilitatea atragerii la răspundere a persoanelor vinovate în conformitate cu legislația în vigoare.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți