Atunci când rezervați călătorii cu escale, acordați atenție zborurilor marcate cu pictograma „Garanție de conexiune”. Dacă ratați un zbor de legătură din cauza modificării de orar, întârzierii sau anulării zborului anterior, vă vom oferi un zbor alternativ sau rambursarea costului pentru biletul neutilizat*. Vă vom oferi, de asemenea, transport dacă zborul este transferat pe un alt aeroport, hrană - dacă zborul se reține mai mult de 4 ore și hotel - dacă zborul se reține mai mult de 8 ore.
În cazul în care a avut loc modificarea orarului, întârzierea sau anularea zborului Dvs., informați cât mai curând posibil Serviciul Suport Clienți al agenției noastre.
Atenție! La procurarea biletului, vă recomandăm să studiați condițiile de transportare a bagajelor. În unele cazuri, pe aeroportul de tranzit bagajele trebuie ridicate și înregistrate pentru următorul zbor.
*dacă până la plecarea rămân mai puțin de 48 de ore.
În caz dacă până la plecare sunt mai mult de 48 de ore, decizia de a rambursa costul sau de a oferi un zbor alternativ ne aparține.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți