In cazul în care compania aeriană a anulat un zbor sau mai multe din itinerariul pasagerului, la adresa de email indicată de pasager în momentul creării rezervării va fi transmisă informația despre modificările efectuate și se va oferi un zbor alternativ (dacă acesta va fi disponibil) sau un alt zbor propus de compania aeriană.
Pasagerul trebuie să accepte alternativa propusă sau să-și anuleze zborul.
Pentru a accepta zborul alternativ intrați în secțiunea "Biletul meu" – "Bilete de avion" – "Rezervare №" – "Redactarea comenzii" – "Modificare dată /itinerar". Zborul propus va fi afișat pe pagină. Bifați pe "Confirmă". O nouă chitanță de itinerariu va fi trimisă la adresa de email.
Dacă nu sunteți de acord cu alternativa propusă și doriți să anulați zborul: intrați în secțiunea „Biletul meu” – „Bilete de avion” – „Rezervare Nr.” – „Redactarea comenzii” - „Rambursare bilet”
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți