Rating companii aeriene
17 loc
Lufthansa
4.40
Lufthansa
Start votare: 31 Octombrie, 2012
Total voturi: 4 130
Sunt apreciaţi parametri: 191 060
Corespunderea serviciului prestat prețului biletului
Vă veți mai folosi de serviciile companiei
Punctualilate cursei, corespunderea orarului
Veți recomanda compania aeriană cunoscuților dvs.
Starea avionului, cat de nou este
Cât de rapid și confortabil a fost procedure de chek-in
Profesionalismul anhajaților aeroportului
Asistența personalului în soluționarea conflictelor
Îmbarcare la timpul stabilitâ
Comoditatea transferului către aeronavă
Calitatea zborului
Debarcarea, comoditatea transferului la terminal
Comoditatea fotoliiilor, distanța dintere fotolii
Comfortul temperaturii în cabină
Mâncarea la bord
Prezența prizelor, acces la internet
Curățenia în cabină
Curățenia în veceu
Prezența pernelor, plapumelor
Varietatea divertismentelor la bord
Aspect exterior
Amabilitatea în comunicare
Posedarea limbilor străine
Asistența pasagerilor la bord
Posibilitatea de check-in online
Assistența pasagerilor cu copii
Divertisment la bord pentru copii
Assistența pasagerilor cu necesități speciale
Varietate bucatelor la bord
Varietatea băuturilor la bord
Asistența pasagerlor în caz de întârziere / anulare zbor
Simplitatea registrării bagajului
Comoditatea plății pentru excedent de bagaj
Păstrarea integritîții bagajului
În caz de pierdere de bagaj - asistența în cautarea lui
Viteza de livrare a bagajului
Informații generale
Informații generale
Ţara: | Germania |
Anul formării: | 1926 |
Cod IATA: | LH |
Cod ICAO: | DLH |
Cod cifre: | 220 |
Contactele companiei aeriene
Site oficial: | www.lufthansa.com |
Adresă: | |
Telefon: | +49 (69) 696 46 01 |
Fax: | +49 (69) 696 46 01 |
Array: | [email protected] |
Parcul de avioane: Airbus A330-300, Airbus A380-800, Boeing 737-800, Boeing 747-400, Airbus A340-300, Airbus A319-100, Airbus A320-200, Airbus A321-200, Airbus A350-900, Airbus A340-600, Boeing 747-8, Airbus A321-100, Airbus A320neo, Embraer 195, Embraer 190, Bombardier CRJ900
OPINII DESPRE COMPANIA AERIANĂ (3)
Sergiu Bumbacaru
20 Martie, 2017
Inca astept factura pt biletele achizitionate, in rest totul a fost ok !!
Ra Iri
17 April, 2016
Cele mai rele servicii întâlnite vreodată! Lipsa de profesionaitate si hoți! Din lipsa de promptitudine si organizare am pierdut un zbor in valoare de 1200€, plus taxa percepută de pe card eronat si a trebuit sa aștept saptamâni ptr a-mi recupera banii. Ore in șir la telefon cu serviciul clienți care este total dezinformat! Rușine sa va fie! Prima si ultima data mai colaborez cu voi!
Elena MITROFAN
11 Octombrie, 2015
Am avut probleme la întoarcere, din Viena zborul spre București afost anulat, fără sa fim informați.
Am stat o 1 ora in aeroport fără știm de cine vom fi preluati!
Datorită faptului ca am ajuns la București la ora 23 si 10 min, in loc de ora 20,10min, am pierdut autocarul ce trebuia sa ma preia la ora 22!
Fiind o ora atât de tarzie, nu a am avut nici un mijloc de transport către Iași, localitatea mea de domiciliu!
A trebuit sa-mi caut camera la hotel, sa o plătesc, sa plătesc taxiul pana acolo! Am pierdut autocarul spre Iași, dar si biletul cumpărat!
A trebuit sa îmi cumpăr alt bilet înspre Iași!
Știe cineva cu ce costuri s-au facut toate astea?
Vreți sa știți Că in Viena ni s-a dat un Voucher de doar 4 euro? In condițiile in care eu am cheltuit mult mai mult!
Am auzit ca este foarte des întâlnita o asemenea politica din partea companiei Austrian airlines !
Asta deoarece nu strange suficienți pasageri la o cursa, apoi anulează ca sa nu meargă cu avionul gol!
In momentul in care are suficienți pasageri pentru cursa viitoare le da drumul cu aceasta cursa!
Credeți ca este normal cum procedati?
Credeți ca va puteți permite orice pe motiv ca sunteți Austrian Airlines!
Sincer nu am auzit ca ati fi prea buni, mi-as fi dorit sa merg cu Taromul, dar nu am găsit la orarul meu si pe ruta aceasta cursa!
As fi preferat!
Sunt corectitudinea, pilotul profesioniști, condiții excelente!
Prefer sa dau un pic mai mult pentru ca drepturile mele sa fie respectate, la nivel uman!
Ma voi gândi cum procedez ca sa va dau in judecată, pentru ca sa îmi pot recupera banii si timpul pierdut !